| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
ניהול ליצירתיות וחדשנות
Managing for Creativity and Innovation |
1231-3647 חצי סמסטריאלי-מחצית ראשונה
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
יצירתיות וחדשנות הם היסוד לארגון מוצלח ובר-קיימא. הקורס מתמקד בניהול ליצירתיות וחדשנות בארגונים. הסוגיה המרכזית בה נעסוק היא כיצד ארגונים ומנהיגיהם מעודדים יצירתיות ומנהלים את תהליכי החדשנות. הקורס מתוכנן להעניק לכל תלמדי בסיס ידע אודות יצירתיות וחדשנות בארגוני עבודה. בסופו של הקורס, מצופה כל תלמיד לפתח הבנה ותובנות באשר לאופן שבו ארגונים מטפחים יצירתיות ומנהלים תהליכי חדשנות באמצעות עיצוב, עיבוד ויישום ניהול מאפשר.