| |||||||||||||||||||||||||||||||||
Loreal Brandstorm I
Loreal Brandstorm I |
1231-3456 חצי סמסטריאלי-מחצית ראשונה
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | תכנית במנהל עסקים | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
היקף הקורס: 1 י"ס
קורס זה הינו חלק משיתוף פעולה ייחודי שמקיימת הפקולטה לניהול ע"ש קולר עם חברת LOREAL.
מדי שנה מקיימת חברת LOREAL את תחרות LOREAL Brandstorm שהינה תחרות בינלאומית, המציבה בכל שנה אתגר שיווקי בפני סטודנטים למנהל עסקים, המתמחים בשיווק.
התחרות מאפשרת לצוות סטודנטים להתנסות בעבודת מנהל המותג, להתמודד עם אתגר שיווקי אמיתי, ולהפגין יכולות ניתוח מעמיקות, הפקת תובנות, והעלאת רעיונות חדשניים ויצירתיים להתמודדות עם האתגר השיווקי.
במסגרת הקורס יקבלו הסטודנטים חומר רקע לגבי האתגר השיווקי שאיתו ידרשו להתמודד, כל צוות יבצע מחקר שיווקי שיסייע לו בגיבוש אסטרטגיה שיווקית מתאימה. לבסוף – תוצע תכנית פעולה כוללת (החלטות עיצוב המוצר, תקשורת שיווקית וכיוצ"ב).