חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תש"ף

  קמעונאות בעידן הדיגיטלי
   
1231-3455
חצי סמסטריאלי-מחצית שניה
ניהול | תכנית במנהל עסקים
קבוצה 01
חצי סמסטריאלי-מחצית שניה
סמ'  א'0930-1215403רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור מר בר שלום רונן זאב
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  1 י"ס

בשנים האחרונות עולם השיווק והסחר משתנה במהירות עצומה בכל תחומי הכלכלה כשמנועי השינוי המרכזיים הם תחומי הדיגיטל, הסחר והשיווק האלקטרוני. תחומים חדשים אלה דוחקים את רגליהן של רשתות השיווק הקמעונאיות "המסורתיות" ומהווים נדבך מרכזי בכל הנוגע לקשר ולמגע של יצרני מותגים עם הלקוח הסופי. מערכי השיווק וההפצה והתקשורת עם הלקוחות המסורתיים שפעלו במתכונת דומה במשך עשרות שנים, נדרשים לשנות את עצמם במהירות כדי לשרוד ולבנות מנגנונים חדשים שיאפשרו להן לבצע התאמות מהירות בכל רגע נתון.

ניהול ובניית זירת E-commerce רב ערוצית על בסיס יסודות נכונים ותמהיל מדויק הוא אתגר מורכב המושפע ממשתנים רבים ומדינמיות רבה של השוק שמשתכלל תוך אימוץ מהיר של טכנולוגיות ושיטות עבודה המשתנות חדשות לבקרים.

בשונה ממערכי מסחר קמעונאים קלאסיים, כל זירת סחר אלקטרוני נדרשת להתמודד בהצלחה ובו זמנית בזירות רבות חיצוניות ופנימיות. חיצוניות - מול הצרכנים השונים במגוון סגמנטים, מול יצרנים השונים שהם בעלי המותגים המובילים, דרישות לתמחיר ולמגוון מדויק, פלטפורמות נייחות וניידות מגוונות הנדרשות להעניק ללקוח חווית משתמש רציפה, שינויים טכנולוגיים מהירים וסביבה תחרותית מהמאתגרות שקיימות בשוק. פנימיות - תפעול יעיל, מערך לוגיסטי דינמי ומורכב, שדרוגים טכנולוגיים תכופים, ניהול קטלוג מוצרים מורכב ודינמי, מיצוב שיווקי ועוד.

הבנה של כל אחד מהנדבכים המרכזיים של תחום הסחר האלקטרוני הכרחית לבניית אסטרטגיה מצליחה והמותאמת לעולם הכלכלי החדש המאמץ במהירות טכנולוגיות חדשות. בקורס נלמד על דרכים ואסטרטגיות שונות לבניית זירת מסחר אלקטרוני מצליחה ומבודלת תוך שימת דגש על ההיבט היישומי והמעשי ועל עוגנים מרכזיים המשמשים גופים מובילים בתחום כגון UX / UI, בניית מגוון מוצרי רחב ודינמי, שיטות תמחור, שיטות שיווק ונאמנות לקוחות דיגיטליות ופעילות בפלטפורמות M-commerce. בין השאר יינתן דגש לאתגרים הנגזרים מפעילויות קמעונאיות רב ערוציות (Multichannel) ולשיטות לבניית חווית משתמש רציפה במגוון פלטפורמות של סחר ושיווק אלקטרוני.

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3455-01 קמעונאות בעידן הדיגיטלי

שנה"ל תש"ף | סמ'  א' | מר בר שלום רונן זאב

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת