חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ח

  סוגיות נבחרות בטרנדים
  Selected Issues in Trends                                                                            
1231-3450
חצי סמסטריאלי-מחצית שניה
ניהול | תכנית במנהל עסקים
קבוצה 01
חצי סמסטריאלי-מחצית שניה
סמ'  א'1545-1830253רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור ד"ר לסרי לירז
סילבוס מקוצר

היקף הקורס:  1 י"ס

מהו טרנד? מדוע מוצרים מסוימים הופכים לפופולאריים בעוד אחרים נכשלים? אילו מאפיינים יכולים לסייע ביצירת טרנד? אילו גורמים משפיעים על אימוץ חברתי? כיצד פועלות קבוצות? מה משפיע עליהן ועל חבריהן? האם קיימים חברים בקבוצה או בקהילה המשפיעים על הצלחת הטרנד יותר מאחרים? שאלות אלה רלוונטיות לא רק למוצרי צריכה, כי אם למגוון רחב של תחומים, גופים וחברות - שכן טרנד יכול להיות גם רעיון, התנהגות, שירות, שינוי חברתי, ועוד. הקורס בוחן כיצד מוצרים, רעיונות והתנהגויות הופכים פופולאריים ('טרנדיים'), ודן במספר גורמים העשויים לתרום להצלחת טרנד, ביניהם מאפייני המוצר/רעיון, תהליכים חברתיים-קבוצתיים, תהליכים פסיכולוגיים אישיים ובינאישיים, מאפייני קהלי יעד שונים ועוד.

סילבוס מפורט

ניהול | תכנית במנהל עסקים
1231-3450-01 סוגיות נבחרות בטרנדים
Selected Issues in Trends
שנה"ל תשע"ח | סמ'  א' | ד"ר לסרי לירז

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת