תוכן הקורס ומטרתו
המותגים הינם הנכס הבלתי מוחשי, אך היקר ביותר, של חברות. חשיבותם מתעצמת עוד יותר בעולם הגלובלי ובעידן הטכנולוגי, בו כל יתרון תחרותי אחר הינו קצר טווח.
יצירת מותג חזק וניהולו, בין אם מותג מוצר או מותג חברה, מאפשרת לחברה לנהל מערכת יחסים ארוכה ועמוקה עם צרכניה ושאר בעלי העניין בה והינה הבסיס ליצירת העדפה ונאמנות למוצריה. במהלך הקורס נכיר את רכיבי המותג: זהות, תדמית (מוניטין), מיצוב וערך (נכסיות) ואת הגישות השונות להערכת שווים של מותגים. כמו כן, נדון במתודולוגיות השונות של בניית "אישיות" המותג לשם יצירת משמעות למותג, נלמד כיצד בונים מותגים מנצחים ואת "חוקי הברזל" של מיתוג. בנוסף, ננתח מקרי בוחן של מותגים במשבר ואת הדרך בה נכון לנהל משבר תדמיתי ולבסוף נבחן את המותגים האנושיים מעולמות הבידור והספורט, הפוליטיקה וכמובן מהעולם העסקי, את תהליכי בנייתם ותרומתם לארגון.
הקורס כולל ניתוח ודיון במאמרים והמחקרים האקדמיים בתחום, בחינת מקרי בוחן מהארץ ומהעולם ודיון בהיבטים הפרקטיים והיישומיים. הקורס כולל הרצאות אורחים.
לסילבוס המפורט