| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
חדשנות וחשיבה עיצובית
Design thinking & Innovation |
1221-7041 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | חוג לניהול | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
קורס בלימודי ההקבץ: ניהול יזמות וחדשנות
דרישה במקביל: מבוא ליזמות, יסודות השיווק, Fundumentls Of Strategy
הקורס מלמד כיצד לפתח פתרונות לאתגרים בעזרת תהליך design thinking. התהליך פותח במכון האסו פלטנר לעיצוב באוניברסיטת סטנפורד (ה d.school) וכן בחברת הייעוץ לחדשנות המובילה IDEO. תהליך design thinking בשימוש ברחבי העולם במאות חברות, סטארט אפים, אינקובטורים ומוסדות אקדמיים ומשמש בהצלחה מרובה למגוון מטרות; מפיתוח מוצרים ושירותים פורצי דרך, גיבוש אסטרטגיות ארגוניות ועד לפתרון בעיות חברתיות. התהליך מורכב ממספר מתודולוגיות הכוללות מחקר איכותני, פיתוח רעיוני בצוותים ודיגום. במהלך הקורס הסטודנטים ייתנסו בשילובם בפועל לצד הבנתם באופן עיוני.