חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תש"ף

  סמינר- יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים
  Applications of decision making processes among consumers                                            
1221-7033-01
ניהול | חוג לניהול
סמ'  א'0830-1030408רקנאטי - מנהל עסקיםסמינר ד"ר שני יניב
סילבוס מקוצר

 סמינר בלימודי ההקבץ: ניהול חדשנות בשווק

דרישות קדם: שיטות מחקר אמפירי, יסודות השווק  בציון 78.

תלמיד המצטרף ללימודי ההקבץ בסמסטר ב', יורשה ללמוד את הסמינר המוצע רק אם הוא תלמיד שנה ג' בחוג. תלמיד שנה ב' יהיה חייב להגיש בקשה מיוחדת לראש החוג גם אם הוא עונה על הדרישות המוקדמות לסמינר.

תאור הקורס:

הקורס יתמקד ביסודות הפסיכולוגיים הרלוונטיים להתנהגות צרכנים תוך מתן דגש לשיפוט והטיות בתהליך קבלת ההחלטות. במהלך הקורס הסטודנטים יעבדו בזוגות על פיתוח, הרצה, ניתוח וכתיבת עבודת מחקר מקורית בתחום התוכן של תהליכים פסיכולוגיים של צרכנים. במפגשים הראשונים נלמד להכיר את התחום תוך התמקדות בהשפעה של רגשות, דוגמת חרטה, על קבלת החלטות, ובלמידת העקרונות הכלליים של הקונספט "כלכלה התנהגותית".

מספר נקודות ציון:

המפגשים הראשונים יאפשרו להציג את הנושאים השונים, ולכם להעלות רעיונות מחקר ראשוניים.
הנוכחות המלאה במפגשים אלה ובכל המפגשים הכיתתיים מחייבת וחיונית. (במקרה הצורך יתווספו מפגשים קבוצתיים נוספים).

סילבוס מפורט

ניהול | חוג לניהול
1221-7033-01 סמינר- יישומים של תהליכי קבלת החלטות בקרב צרכנים
Applications of decision making processes among consumers
שנה"ל תש"ף | סמ'  א' | ד"ר שני יניב

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת