חזרה

סילבוס

מספר קורס 1221-7031-01
שם הקורס חדשנות שווקית בפיתוח מוצרים ומסרים
יחידה אקדמית הפקולטה לניהול ע"ש קולר -
ניהול
מרצה פרופ' יעל שטיינהרטצרו קשר
צור קשר דוא"ל: ysteinhart@tauex.tau.ac.il
שעות קבלה בתאום מראשבניין: רקנאטי - ניהול
אופן ההוראה שיעור
שעות סמסטריאליות 4
סמסטר א' תשפ"א
יום ד
שעות 10:00-14:00
בניין
חדר
קורס מקוון במלואו
אין סילבוס

תוכן הקורס ומטרתו

קורס בלימודי ההקבץ: ניהול חדשנות בשווק.
חל שינוי בהיקף השעות החל מתשע"ט. תלמיד שהצטרף ללימודי ההקבץ בשנה"ל תשע"ח וטרם סיים חובותיו בהקבץ, יעיין בהערה בתכנית הלימודים.

דרישות קדם: יסודות השווק בציון 78.

ארגונים ניצבים כיום בשוק תחרותי יותר המחייב אותם להתחדש וליזום; על מנת להציב בפני לקוחותיהם שירותים ההולמים טוב יותר את צורכיהם ואת דרישותיהם, ולתקשר להם מסרים באופן אטרקטיבי. יתרה מכך, היכולת לחשיבה חדשנית היא מפתח לקידום אישי של הפרט במרחבים שונים, ובראשם המקצועי.

בהתאם לכך, בקורס זה נדון במקורות האפשריים לחדשנות, תוך התמקדות בתפיסה האבולוציונית של שוק המוצרים. כמו כן, נכיר טכניקות מרכזיות לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים בארגונים, וכן טכניקות להעברת מסרים יצירתיים. הטכניקות מבוססות על "חשיבה המצאתית שיטתית" (Systematic Inventive Thinking) המוכרת בשדה הפרקטי-עסקי.

הקורס יתמקד בהקניית כלי השיטה על מרחב יישומיה, תרגול כיתתי ודוגמאות מהשטח, ויתנהל במתכונת משולבת של הרצאה אקדמית ושל התנסות סדנאית. הפעילות המשולבת תתבצע באופן דינמי ותכלול התנסויות ותרגילי חשיבה, לצד התייחסות ספציפית לאפשרויות היישום והשימוש בכלי החשיבה בתחומי ידע שונים.



לסילבוס המפורט
מטלות הקורס

עבודת בית

ייתכנו מטלות נוספות
רשימת המטלות המלאה תופיע בסילבוס המפורט של הקורס.

קורסי קדם נדרשיםיסודות השיווק (בציון סף 78) (12214301)

דרישות קדם ספציפיות בקורס בהתאם לתוכנית הלימודים הנלמדת,
מופיעות בדף הידיעון של התוכנית



tau logohourglass00:00