חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תש"ף

  חדשנות שווקית בפיתוח מוצרים ומסרים
  Marketing Innovation in New Product Development and Communication                                    
1221-7031-01
ניהול | חוג לניהול
סמ'  א'1000-1400305רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור פרופ שטיינהרט יעל
סילבוס מקוצר

קורס בלימודי ההקבץ: ניהול חדשנות בשווק.
חל שינוי בהיקף השעות החל מתשע"ט. תלמיד שהצטרף ללימודי ההקבץ בשנה"ל  תשע"ח וטרם סיים חובותיו בהקבץ, יעיין בהערה בתכנית הלימודים.


דרישות קדם: יסודות השווק  בציון 78.

ארגונים ניצבים כיום בשוק תחרותי יותר המחייב אותם להתחדש וליזום; על מנת להציב בפני לקוחותיהם שירותים ההולמים טוב יותר את צורכיהם ואת דרישותיהם, ולתקשר להם מסרים באופן אטרקטיבי. יתרה מכך, היכולת לחשיבה חדשנית היא מפתח לקידום אישי של הפרט במרחבים שונים, ובראשם המקצועי.

בהתאם לכך, בקורס זה נדון במקורות האפשריים לחדשנות, תוך התמקדות בתפיסה האבולוציונית של שוק המוצרים. כמו כן, נכיר טכניקות מרכזיות לפיתוח מוצרים ושירותים חדשים בארגונים, וכן טכניקות להעברת מסרים יצירתיים. הטכניקות מבוססות על "חשיבה המצאתית שיטתית" (Systematic Inventive Thinking) המוכרת בשדה הפרקטי-עסקי.

הקורס יתמקד בהקניית כלי השיטה על מרחב יישומיה, תרגול כיתתי ודוגמאות מהשטח, ויתנהל במתכונת משולבת של הרצאה אקדמית ושל התנסות סדנאית. הפעילות המשולבת תתבצע באופן דינמי ותכלול התנסויות ותרגילי חשיבה, לצד התייחסות ספציפית לאפשרויות היישום והשימוש בכלי החשיבה בתחומי ידע שונים. 

סילבוס מפורט

ניהול | חוג לניהול
1221-7031-01 חדשנות שווקית בפיתוח מוצרים ומסרים
Marketing Innovation in New Product Development and Communication
שנה"ל תש"ף | סמ'  א' | פרופ שטיינהרט יעל

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת