| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
L'OREAL Brandstorm II
L'OREAL Brandstorm II |
1221-7003 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | חוג לניהול | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
דרישות קדם: L'OREAL Brandstorm I
חלק II- קורס המשך לחלק הראשון המתקיים בסמסטר א.
קורס פרוייקט זה הינו חלק משיתוף פעולה ייחודי שמקיימת הפקולטה לניהול ע"ש קולר עם חברת L'OREAL.
מדי שנה מקיימת חברת L'OREAL את תחרות L'OREAL Brandstorm שהינה תחרות בינלאומית, המציבה אתגר שיווקי בפני סטודנטים למנהל עסקים, המתמחים בשיווק.
למידע אודות התחרות – אתם מוזמנים להיכנס לאתר התחרות:
https://brandstorm.loreal.com/en/challenges/landing
הקורס, שהיקפו 4 ש"ס, מיועד לסטודנטים מצטיינים המעוניינים להתנסות בהתמודדות עם אתגר שיווקי אמיתי. במסגרת הקורס כל צוות סטודנטים ינהל מחקר שיווקי מעשי ועצמאי ויגבש אסטרטגיה ותכנית פעולה להתמודדות עם אתגר זה.
בסיום הקורס תתקיים תחרות פנימית, ברמת הפקולטה, וייבחרו שני צוותים שייצגו את הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב, בתחרות הארצית (באפריל 2019).
הצוותים שיבחרו לייצג את הפקולטה בתחרות הארצית יתכוננו לתחרות במהלך המחצית הראשונה של סמסטר ב' (ויזוכו ב- 2 ש"ס נוספים) במסגרת קורס L'OREAL Brandstorm II.
הצוות שיזכה בתחרות הארצית, והאזורית ייסע לייצג את ישראל בתחרות הגלובאלית, שתתקיים בפאריס (במאי 2019).