| |||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||
אחריות תאגידית וקשרי קהילה
Buisiness For Social Responsibility |
1221-4571 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ניהול | חוג לניהול | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
קורס בחירה
דרישת קדם: החל משנה ב', יתקבלו סטודנטים בכפוף למיון על פי גליון הציונים וראיון אישי. רישום יעשה לקראת סמסטר ב'.
בקורס זה ילמדו הסטודנטים ויישמו בניית אסטרטגיה של אחריות חברתית לפירמה, החל משלב הדיון בסוגיה (למה בכלל צריך את זה), דרך הכרות עם מגמות חדשניות בתחום (מקיינס ועד פורטר) ועד לשלב בניית פרויקט דגל רלוונטי (אז איך בעצם עושים את זה).
דרישות הקורס - הגשת שתי עבודות:
עבודת אמצע - בחירה, הצגה וניתוח של באנצ׳מארק מהארץ או מהעולם.
עבודת גמר - בחירת פרויקט דגל בפירמה ספציפית.
הקורס יקנה לסטודנטים יכולת הצגה בפני קהל.
במסגרת הקורס יתקיימו 2-3 סיורים בחברות מובילות במשק - מיקרוסופט, שטראוס, קוקה-קולה (החברה המרכזית למשקאות קלים). הנוכחות בסיורים הינה חובה.