חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ט

  מחקרי שיווק
  Marketing Research                                                                                   
1221-4312
ניהול | חוג לניהול
קבוצה 01
סמ'  א'1400-1800403רקנאטי - מנהל עסקיםשיעור ד"ר קרלינסקי מאיר
סילבוס מקוצר

קורס בחירה כללי.

דרישות קדם:  סטטיסטיקה לניהול,  יסודות השיווק

לצורך מילוי הדרישות כמפורט לעיל, מתבקש התלמיד לעיין גם בתכנית הלימודים.

ככל שחשיבות ומורכבות הבעיות העומדות בפני מנהלי עסקים הולכות וגוברות, כן מתחזק ומתחדד הצורך במידע מועיל ועדכני - מידע על הסביבה העִסקית, על השווקים, על המתחרים, ובעיקר על הלקוחות – הן החיצוניים והן הפנימיים.  מידע המועיל לקבלת החלטות עִסקיות.

בסביבה העִסקית המודרנית, חקר השיווק, על תוצריו ושיטותיו, הינו מעניינם של מנהלים בכל השכבות ובכל הפונקציות. הקורס מתוכנן בעיקר עבור מקבלי החלטות הרוצים ונדרשים להשתמש בחקר השיווק, אם כי הוא מהווה הקדמה נאותה גם עבור המתעתדים להיות חוקרים.

הקורס יכלול דוגמאות של בעיות, מחקרים, והחלטות, בנושאי ניהול השיווק (כולל שיווק פנימי באִרגונים), ושיטות מיוחדות לניתוח נתונים של סקרים וניסויים לשיפור החלטות שיווקיות.

בכדי להיות משתמש/ת נבון/ה של חקר כזה, יש צורך בהבנה נרחבת של תהליכיו, שיטותיו, אפשרויותיו, ומגבלותיו. הבנה זו תירכש באמצעות קריאות, הרצאות, דיונים, ניתוחי אירועים ותרגילים.

סילבוס מפורט

ניהול | חוג לניהול
1221-4312-01 מחקרי שיווק
Marketing Research
שנה"ל תשע"ט | סמ'  א' | ד"ר קרלינסקי מאיר

666סילבוס מפורט/דף מידע
לצפייה בסילבוס נא ללחוץ כאן

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת