קבוצה 01 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
סמ' א' | 1400-1730 | 'ב | 405 | רקנאטי - מנהל עסקים | שיעור | פרופ שטיינהרט יעל |
הצג סילבוס
הסתר סילבוס
|
D:\Inetpub\shared\yedion\syllabus\12\2018\1221\1221430101_desc.txt סילבוס מקוצר דרישות קדם: כלכלת עסקים א' (זכאות להיבחן), הדרכה בספרייה: "שימוש במאגרי מידע בניהול".
השתתפות בשעות ניסוי במעבדה ההתנהגותית.
הערה: לצורך מילוי הדרישות כמפורט לעיל, מתבקש התלמיד לעיין גם בתכנית הלימודים.
הקורס סוקר את תחום השיווק מנקודת מבט ניהולית. במהלך הקורס תוצג "השפה השיווקית" באמצעות סקירה של מושגי היסוד והתפיסות הבסיסיות בתחום השיווק. הנושאים בהם יעסוק הקורס יכללו את מהות השיווק והתפיסה השיווקית, מערכת השיווק וסביבתה, התנהגות קונים מערכת המידע ומחקרי שיווק, שיווק מטרה (פילוח ומיצוב) תמהיל השיווק ומרכיביו. מושגים ותפיסות אלו מהווים בסיס אפשרי להרחבות וניתוחים בקורסים מתקדמים יותר בתחום. המעבר על המושגים יעשה תוך שימת דגש על מסגרת קבלת החלטות ניהולית, ובפרט קבלת החלטות הקשורות ליצירת "תכנית שיווק".
|
קבוצה 02 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
סמ' ב' | 1400-1800 | 'ה | 404 | רקנאטי - מנהל עסקים | שיעור | ד"ר עמית אלינור |
הצג סילבוס
הסתר סילבוס
|
D:\Inetpub\shared\yedion\syllabus\12\2018\1221\1221430102_desc.txt סילבוס מקוצר דרישות קדם: כלכלת עסקים א' (זכאות להיבחן), הדרכה בספרייה: "שימוש במאגרי מידע בניהול".
השתתפות בשעות ניסוי במעבדה ההתנהגותית.
הערה: לצורך מילוי הדרישות כמפורט לעיל, מתבקש התלמיד לעיין גם בתכנית הלימודים.
הקורס סוקר את תחום השיווק מנקודת מבט ניהולית. במהלך הקורס תוצג "השפה השיווקית" באמצעות סקירה של מושגי היסוד והתפיסות הבסיסיות בתחום השיווק. הנושאים בהם יעסוק הקורס יכללו את מהות השיווק והתפיסה השיווקית, מערכת השיווק וסביבתה, התנהגות קונים מערכת המידע ומחקרי שיווק, שיווק מטרה (פילוח ומיצוב) תמהיל השיווק ומרכיביו. מושגים ותפיסות אלו מהווים בסיס אפשרי להרחבות וניתוחים בקורסים מתקדמים יותר בתחום. המעבר על המושגים יעשה תוך שימת דגש על מסגרת קבלת החלטות ניהולית, ובפרט קבלת החלטות הקשורות ליצירת "תכנית שיווק".
|
קבוצה 03 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
סמ' ב' | 1000-1400 | 'ב | 303 | רקנאטי - מנהל עסקים | שיעור | פרופ שטיינהרט יעל |
הצג סילבוס
הסתר סילבוס
|
D:\Inetpub\shared\yedion\syllabus\12\2018\1221\1221430103_desc.txt סילבוס מקוצר דרישות קדם: כלכלת עסקים א' (זכאות להיבחן), הדרכה בספרייה: "שימוש במאגרי מידע בניהול".
השתתפות בשעות ניסוי במעבדה ההתנהגותית.
הערה: לצורך מילוי הדרישות כמפורט לעיל, מתבקש התלמיד לעיין גם בתכנית הלימודים.
הקורס סוקר את תחום השיווק מנקודת מבט ניהולית. במהלך הקורס תוצג "השפה השיווקית" באמצעות סקירה של מושגי היסוד והתפיסות הבסיסיות בתחום השיווק. הנושאים בהם יעסוק הקורס יכללו את מהות השיווק והתפיסה השיווקית, מערכת השיווק וסביבתה, התנהגות קונים מערכת המידע ומחקרי שיווק, שיווק מטרה (פילוח ומיצוב) תמהיל השיווק ומרכיביו. מושגים ותפיסות אלו מהווים בסיס אפשרי להרחבות וניתוחים בקורסים מתקדמים יותר בתחום. המעבר על המושגים יעשה תוך שימת דגש על מסגרת קבלת החלטות ניהולית, ובפרט קבלת החלטות הקשורות ליצירת "תכנית שיווק".
|