חיפוש חדש  חזור
מידע אישי לתלמיד

שנה"ל תשע"ט

  מערכות לניהול קשרי לקוחות Crm
  Customer Relationship Management (crm)                                                               
0571-4177-01
הנדסה | תואר ראשון - הנדסת תעשייה
סמ'  א'1100-1300130וולפסון - הנדסהשיעור מר עסיס אברהם
ש"ס:  3.0

סילבוס מקוצר
שעות:                4 ש"ס
משקל:               3
דרישות קדם:      ניתוח ועיצוב מערכות מידע
מטרת הקורס היא הקניית ידע והבנה של התיאוריה, המתודולוגיה והטכניקות ליישום מערכות לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationship Management Systems): תפיסת ה CRM, מודל לניהול מערכתי של קשרי לקוחות, סקירה טכנולוגית, פירוט תהליכים עסקיים בתחום שירות הלקוחות, מכירות ושיווק, מתודולוגיית יישום והטמעה, לימוד וניתוח Case Studies, CRM אנליטי ו CRM BI.
הקורס מלווה בסדנא (תרגול) בה מיושמים הידע והטכניקות הנלמדים בקורס דרך עבודה על מערכת ה CRM מהמובילות בעולם – מערכת Siebel .

להצהרת הנגישות


אוניברסיטת ת