מטלות
המטלות בקורס תכלולנה:
עבודות בית (40% הציון)
עבודה (בהיקף של כ 15 עמודים) + מצגת בקבוצות של שלושה תלמידים. – 20%
עבודה קבוצתית בתחום השירות – ניתוח תהליכי השירות והתועלת בקרב לקוחות של ארגון מסויים .
ניתוח 2 מאמרים/ארועים קצרים של HBR – Case Study – 10% כל אירוע
בנוסף, התלמידים יפעילו סימולטור של מסעדת benihana – סימולטור שנבנה באדיבות HBR. ומאפשר לחזות מקרוב בתהליכי שירות, בביצוע אופטמיזציות של משאבים, ובניהול תורי שירות.
בתוכנית הקורס מפורטים מועדי הגשה (אלא אם כן ישונו במהלך הקורס).
בחינה סופית (60% מהציון הסופי )
הבחינה תתבסס על שאלות פתוחות ושאלות סגורות. היקף הבחינה כ 20-25 שאלות.
תקשורת אלקטרונית
שקפי הקורס יהיו באתר הקורס ב Virtual TAU ותוכלו להדפיס אותם לקראת השיעור .
עידכונים לגבי ביטול / איחור שיעור יינתנו באתר ה Virtual, ולכן מומלץ לפני השיעור להתעדכן באתר. כמו כן יימסרו עידכונים באמצעות ה email. עליכם לדאוג שכתובת ה email שלכם תעודכן, או שיהיה forward לכתובת בה אתם משתמשים.
נוכחות
חלק ניכר מהלימוד בקורס זה הוא בדיונים בכיתה. מומלץ להקפיד על נוכחות של לפחות 80% .
כמו כן, על מנת שלא להפריע לשאר הסטודנטים, סטודנט שמאחר לכיתה יותר מעשר דקות מתבקש להיכנס בהפסקה.